Isväxten

 
Just det, det var ju dags att sluta klaga på det "dåliga" vädret och faktiskt försöka göra något åt det istället, så det blev att jag gick ut på en liten fotorunda ändå, den var ju kortare än vanligt kanske men jag fick se ett litet coolt fenomen nämligen den här växten som isen hade tagit över helt och hållet.
 
Det hade ju varit grymt att se fler saker som var lika istäckta som den här var, t.e.x blommor och annat liknade men det finns det nog inte så mycket av just nu. Jag visste att jag inte skulle vara ute så länge så jag tog bara med mitt 50mm och 90mm och det var ju tur att jag fick med makrot för då kunde man ju passa på att ta lite närbilder också, det var ju ett tag sedan som man fotade det men det finns kanske rätt så mycket makromotiv ute nu när det finns is och snö så det kanske är sådana motiv man ska leta efter i fortsättningen.
3
Anonym

snygga bilder

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Åhh macro va fint det blev!
Kram Hanna!

Svar: Tack så mycket! Ja macro är härligt! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofie Selling

Det där var verkligen fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar