Nu kör vi träning

 
Då var det dags för träning igen, inte för min del dock men för familjen som tävlar och det var första gången för i år som jag hängde med och fotograferade. Men det var inte allt för kul, eller ah det är ju kul att fota men det var svinkallt och blåste väldigt mycket så det var ju inte speciellt behagligt och som ni kanske ser på bilderna så var det ju inte mycket till sol heller.
 
Men eftersom man endå var där så tog man ju en del bilder, den här gången så orkade jag inte byta objektiv hela tiden så jag körde bara med telet "Sigma 150-500mm" och den funkar ju nästan bäst vid den här typen av fotografering. Om det är bättre väder nästa gång så ska jag nog ta med actionkameran och prova den, det har ju inte blivit så mycket filmat med den nu i vinter.
1
Beccyy

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar