Skit också!

 
Ni har säkert märkt att min blogg har förändrats väldigt mycket och sett lite konstig ut de två senaste dagarna och allting beror på ett fel som jag har försökt åtgärda. Det började med att jag skulle kolla på Blogg Esses Pro-teman alltså bloggdesignerna och då kan man ju klicka på "Smygtitta" så att man ser hur ens blogg skulle se ut, och vill man sedan ha den kan man "köpa" den via poängsystemet, det är de två knapparna man kan välja att klicka på sedan kan man trycka på bilderna.
 
Det var där jag gjorde ett stort misstag tydligen, för efter ett tag så skulle jag kolla en sak på bloggen och vips hade jag en rosa design med tulpaner som header och jag tänkte "vad i he*v*te är detta!" det som jag inte riktigt förstår är hur jag kan ha fått den utan att godkänna det, man kan ju tycka att en sådan skyllt skulle komma upp "vill du godänna detta" men icke.
 
Har kontaktat kundservice men som vanligt inget positivt där ifrån tyvärr. Jag har ju sparat några kodmallar så jag skulle kunna fixa den gamla designen igen men det temat som jag byggde min design på finns inte kvar hos Blogg Esse så det är i princip omöjligt att få tillbaka den.
 
Vad tycker ni? Är den här designen bättre/sämre än den förra?
6
Isabella - Szalai Fotografi

Haha rosa och tulpaner känns ju lite sådär.. Men jag tycker den här designen är riktigt snygg! Bilderna kommer i fokus på ett helt annat sätt. Dock är där två lodräta linjer i headern när jag kollar på den..

Svar: Haha jo det gjorde ju det ^^, Det kan jag hålla med om men när man har gjort något själv så vill man ju gärna ha det hehe men det här får väl gå. Det kan nog ha att göra med olika skärmupplösningar då, har testat på 4 olika skärmar och på 1 såg jag det med men inte på de andra. :)
simonpixel.webblogg.se

P i X E L I E - Fotograf Erica Pettersson

Vad jobbigt när det blir sådant strul med designen.
Jag gör också mina egna designer, så jag förstår hur irriterande det är.

Vilken mall är det du brukade använda som grund?
Jag har en av de gamla, bortplockade mallarna sparade i original. Det är mallen "Nature".

Svar: Ja inte kul alls, eller hur. Kommer knappt ihåg vad den hette, om det var något med "Orange" kanske eller något liknade, såpass ja man skulle ha sparat det så men visste inte att Blogg Esse skulle ta bort dem.
simonpixel.webblogg.se

Josss.

Jag tycker detta temat var snyggt!

Svar: Tack för din åsikt! :)
Jodå kan hålla med om att den är rätt snygg och stilren, men hade gärna velat välja denna och inte få den bara sådär hehe, men får nog köra på denna. :)
simonpixel.webblogg.se

P i X E L I E - Fotograf Erica Pettersson

Ja, verkligen irriterande!
Att jag har den mallen sparad var bara tur :-) Visste inte heller att de skulle plocka bort dem, och det var efter det som jag hittade "Nature"-mallen på en av mina testbloggar. Annars hade jag också varit utan.
Nämnde det då jag tänkte att jag kunde skicka över mallen, ifall det hade varit den du använt :-)

Lycka till med bloggen :-D
(Jag gillar för övrigt den här designen också. Härligt med stilrent när man publicerar just bilder :-))

Svar: Jaha det var ju tur det hehe. Jo jag trodde att det var så du tänkte men jag är ganska säker på att det inte var den. Men jag skulle ju kunna testa om du vill skicka de mallarna. :)
Tackar! Jodå den funkar ju med och håller med, det är snyggt med stilrenhet. :)
simonpixel.webblogg.se

Tommy

Trist med strul med designen. Men jag kommer få något liknande som denna nu när min design är på gång att uppdateras! :D


Svar: Ja inte alls kul, ja väljer man det själv så är det ju inget fel med den här typen av design så att säga. :)
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Va tråkigt och irriterande. Fast nougaten säga att jag gillade denna mycket bättre då dina bilder kommer i fokus och riktigt ploppar :-D

Svar: Ja väldigt, det kan jag hålla med om men det är drygt att man inte kan ändra något själv. Det går ju inte ens lägga till egna länkar i menyn och sådant. :/
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar