Alla hundar med?

 
Jag kom på att jag hade några bilder i kameran från i fredags som jag inte hade lagt in på datorn eller kollat på heller så det gjorde jag nu ikväll och här är några av dem. Vi åkte ju ner till min faster i tisdags för att hjälpa till lite med hennes terrass så det blev att vi fortsatte med det nästa gången vi åkte ner och då fick alla hundrna följa med "7 stycken" så ja det var lite trångt i bilen men den lilla sträckan gick bra.
 
Eftersom det inte fanns något räcke längre och att vi målade gjorde ju att alla hundarna inte kunde vara lösa samtidigt, det hade nog varit lite kaos då hehe. Sen så blev vi bjudna på min favoriträtt nämligen smörgåstårta, det var verkligen inte helt fel. 
1
Sanna

Härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar