Träning inför SM

 
Idag har det hänt lite roliga saker och har varit utan regn dessutom, vi har tränat hundarna så jag följde med och fotade lite som jag gör då och då, och familjen blev intervjuad av en lokaltidning då syrran ska vara med på SM i agility och om jag minns rätt så är det 10:e året som hon är med på SM. Verkar som vi har både bra förare och hundar i familjen kan man ju säga.
 
Så jag får hålla tummarna här hemma när det ska iväg, jag ska ju vara hemma och ta hand om resten av gänget medan de andra är iväg.
3
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Hade du följt med till SM så hade vi kanske träffats, för jag ska dit o kika hade jag tänkt ;) En kompis till mig ska köra där :)

Svar: Jaså, synd att jag har en massa hundar att ta hand om här hemma då. ^^
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt det med att passa hundar :)
Hoppas det går bra för systern din på SM :)

Svar: Jodå det går väl an, tack det hoppas jag med. Hoppas du får bra bilder därifrån med. :)
simonpixel.webblogg.se

Alexandra

Åh vilka söta hundar!! :)

Svar: Ja visst är dem det hehe. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar