En grå dag

 
Det har varit en kall, regnig och grå dag idag så inte de bästa förutsättningarna för att få så färgglada bilder och det märktes när jag cyklade till vattendraget och fick se att bilderna blev ganska gråa, de kunde kanske passa i svartvitt med, ska nog ta och kolla det i Photoshop nu.
 
Helt slut var man med efter att ha cyklat fram och tillbaka och efter att ha varit ute i två timmar och klättrat på hala stenar och små klippor. Det tar ju ganska lång tid med när man fotar med långa slutartider märkte jag när jag såg att jag bara hade knäppt 40 bilder under den tiden. Nästa gång ska jag nog bege mig dit när det är lite mer ljus.
4
Paulina

Snyggt!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Snyggt, så kul att fota vatten med lång slutartid.

Svar: Tack så mycket, ja visst är det! :)
simonpixel.webblogg.se

Viktoria Eriksson

så snygga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Frida

Häftiga bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar