Krokusen

 
Efter lunchrundan idag med hundarna så tog jag kameran och kollade runt lite i trädgården om det hade kommit lite fler vårtecken att fotografera och när jag kollade över på grannens tomt så såg jag att de hade hundratals blommor i trädgården men hos oss var det svårare att hitta något förutom en liten rackare i buskarna.
 
Kan ju i och för sig ha att göra med att de har planterat sina och det har ju inte vi gjort hehe, men rosor och tulpaner har vi ju men de kommer nog senare i vår. Imorgon blir det i alla fall spännande med solförmörkelse och allt, men det kommer ju inte bli nattsvart som längs upp i norr men lite annorlunda kanske det blir, det återstår ju att se.
3
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Jennie Lenita

Vad häääärligt! Så fint, önskar att vi också hade sånt just nu. Här har vi bara massvis med snö, flera meter höga vallar av snö. Ingen skymt av gräs, blommor eller knappt asfalt.

Svar: Ja det verkar vara stor skillnad på norr och söder nu, fast nyss kom det lite snöblandat regn men nu är det sol igen hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Jennie Lenita

Skillnaden är rätt så stor. Jag bor rätt så högt upp, norrbotten. Vi har fortfarande ett vinterland :) Usch, slask och tö är inte alls roligt, det gillar inte jag, haha :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar