Vårfoto

 
Den senaste tiden har det varit dåligt med fotograferandet och är det någon gång på året som man ska passa på så är det ju nu egentligen. Men det är ju om inte bara lust så ska man ju också ha tiden och av någon anledning så har man ju alltid mycket att göra haha.
 
Får ta och bättra mig och försöka ta mer bilder nu. Istället för att fota så har jag läst en massa fotonyheter, mest om nya produkter som har kommit och jag är fortfarande väldigt sugen på ett vidvinkel, men kan aldrig bestämma mig om jag ska köpa ett sådant.
2
Nathalie Isaksson

Jag är så snål vilket är synd för min kamera har snart 10 år på nacken och skulle behövas bytas ut och det hade varit sååå kul med ett macroobjektiv. Macrobilder är roligast just nu :)

Svar: Är också väldigt sparsam av mig hehe, ja macro är också skoj att fota. :)
simonpixel.webblogg.se

Celine

Älskar sista bilden!
Själv fotar jag nästan för mycket just nu haha! :)

Svar: Tack så mycket! Haha ja så kan det ju också vara ibland, fast hellre det. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar