Söndagsutflykt

 
Idag blev det en tre timmars lång och kall söndagsutflykt med farsan och hundarna. Vi åkte till en vandringsled som ligger en bit bort ifrån där vi bor och kameran hängde så klart med, men jag orkade inte ta med all utrustning eftersom jag visste att det skulle bli en rejäl vandring så det hade blivit lite väl mycket att kånka på.
 
Idag såg vi både Tjäder och Orre, fast på rätt så långt avstånd och flygades ifrån oss men det är två fåglar som jag faktiskt inte har sett inann, lite synd att de inte var närmare så att man hade kunnat få en bild på dem fast det hade kanske inte gjort någon skillnad då jag inte hade telet med mig. 
4
antonstenander

fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Åh så härligt, höstliga bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Lynn

Härliga bilder! :) får man fråga vilken vandringsled det är?

Svar: Tack så mycket! :) Gråstensmon heter leden och ligger ungefär vid Målerås, om man googlar det så tror jag att man kan hitta vägbeskrivning dit. :)
simonpixel.webblogg.se

Ellen

så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar