En fotomorgon

 
De här bilderna är faktiskt från förra helgen när jag var hemma själv som hundvakt, då var jag iväg en morgon vid ett naturreservat som ligger rätt så långt bort så jag var nästan lite trött när jag kom dit bara för att det var en lång cykeltur hehe.
 
Men varför jag inte har visat dem tidigare är nog för att det dök upp annat som var roligare att visa som den blodröda supermånen och huggormen men nu kom jag på att jag hade dessa. Jag hade ju planerat att åka dit för länge sen men då blev jag förkyld och så men tillslut blev det av och jag ska nog dit fler gånger kanske redan imorgon.
 
Fick inga direkt wow-bilder den gången men det får man ju inte varje gång man är ute och fotar. Jag visste att det skulle vara vatten där med eftersom jag har varit där några gånger förut och då kom jag på att jag kunde ju testa att ha med gummistövlar och gå i vattnet för att kunna ta mig till platser som jag annars inte kunde och ja det fungerade ju. dock så fick jag gå i snigelfart eftersom det bara var hala stenar över hela botten. Kan bara komma ihåg att jag har haft gummistövlar när jag var liten så det var lite smått ovant att gå omkring med sådana också hehe.
3
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jag tycker att det var härligt ljus i bilderna :) Gummistövlar är bra smart, det borde man ha oftare ;)

Svar: Tackar! :) Hehe ja de är awesome ;)
simonpixel.webblogg.se

Joré Dirgélaité

åh så fint! så mättade färger!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Åh så vackra bilder

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar