Höstfärger i dimman

 
Igår så var det rätt så mycket dimma när jag gick upp på morgonen och det var rätt så länge sedan som jag fotograferade just dimma så jag tog cykeln och utrustningen och begav mig ut för att se om jag kunde få någon bild.
 
När jag kom fram så fick jag se att det var en ovanligt tät dimma så man kunde bara se några meter framför sig så det blev istället att jag riktade in mig på att ta bilder på nära håll istället för sjön som jag gick runt. Då kunde jag se att det fanns ju rätt så mycket färger runt omkring, annars så brukar det ju vara passande med svartvitt när det är dimma men inte den här gången tyckte jag.
8
Anna J Fotografi

Fint!

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hej, jo tack det är fint, själv då? :)
simonpixel.webblogg.se

hjjonsson.blogg.se

Fina bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

N

Superfina bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

fotograferats.blogg.se

Dimma OCH höstfärger... klockren kombination :)

Svar: Eller hur. :)
simonpixel.webblogg.se

Emma Grann Fotografi

Det är så fint nu på hösten!

Svar: Ja visst är det. :)
simonpixel.webblogg.se

my

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Jessica Högberg

Hösten är ju vacker att fotografera. Vackra bilder igen!

Svar: Visst är den, tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar