I reservatet

 
Igår så var jag inte speciellt glad efter att ha laddat alla batterier till kameran, packa den stora fotoväskan och planerat en fotorunda för att sedan märka att det var punka på cykeln. Men idag hade jag turen att familjen skulle iväg och träna så de kunde köra förbi reservatet och släppa av mig där på en två timmars fotorunda.
 
Fick syn på en liten mus som hoppade ner i ett vattendrag och simmade iväg och jag kan ha sett en mård också, men jag är inte helt säker för allting gick så snabbt och jag fick bara se ryggen på den, men det var i varje fall ingen katt och jag kan inte komma på vad det annars kunde ha varit, men fick tyvärr ingen bild på den.
 
Det var en hel del kryp där med så kanske bli lite makro nästa gång, en spindel som jag aldrig hade sett förut hamnade på stativet också. så jag ska nog dit imorgon igen och fota för nu är punkteringen på cykeln lagad också.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar