22 år idag!

 
Jaha då var dagen här när man fyller 22 år och när hösten invigs men jag måste säga att den här födelsedagen började väldigt märkligt. Under hela natten så har det ju varit militärövning med Sveriges mästarvapen Jas Gripen, så man har ju inte fått speciellt mycket sömn och tidigt på morgonen så trodde jag att de hade börjat öva skarpt då jag väcktes av en stor smäll, men efter en stund kom det en blixt och en ny smäll så jag förstod att det var ett åskväder.
 
Sen en liten rolig sak som kom passande var min mobil som har varit inne på service och det tog bara lite mer än en vecka så det gick ju riktigt snabbt, med tanke på att den skickades till ett annat land och lagadas där, så nu kan jag ta bilder med den igen då 6 delar byttes ut som kameran, sensorer, batteri och lite annat.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar