Inställd fotohelg

 
Här är lite bilder från torsdagen då jag och familjen med hundarna tog bilen och åkte ut till skogen för en liten promenad och för att se om det hade kommit någon svamp. Det har ju varit väldigt dåligt med svamp i år och ja ingen tur den här gången heller.
 
Men tidigt denna veckan så hade jag ju bestämt mig för att åka till ett naturreservat lite längre bort och fota varje morgon hela helgen men i fredags fick jag väldigt ont i halsen och av någon konstig anledning så får jag alltid det innan en riktig förskylning och ja på lördag morgon så fick jag de bekräftat, så jag har inte orkat göra någonting knapp ta mig ur sängen för att käka.
 
Jag har i princip bara legat i sängen hela helgen och kollat på diverse playkanaler och youtube-klipp, så jäkla drygt alltså. Där av lite dåligt bloggande och det kommer nog vara lite dåligt med det en tid framöver, vi får se helt enkelt. Nu blir det iallafall en snabb sväng ut med hundarna sen blir det film och te-drickande.
3
Bintan

Fantastiskt fina bilder! Krya på dig :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Dixi Wonderland

Vilka vackra bilder, hundarna var för söta :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Så fina bilder. Hoppas du mår bättre

Svar: Tackar, åhja det gör jag. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar