Sista chansen för fjärilsfoto

 
Ja absolut sista chansen för att fotografera fjärilar är det väl kanske inte, det finns nog en del kvar nu under hösten med men det märks att de har blivit färre trots att det inte var så många den här sommaren heller, inte vad jag har sett i alla fall.
 
Men nu när det börja bli lite kalla mornar så är det ju perfekt för att fota insekter med makroobjektiv eller vad man nu har i makroväg, för många insekter har ju samma temperatur som omgivningen så är det kallt så rör de sig inte så mycket och det blir ju då lättare att fota dem.
9
ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Ludwig Sörmlind

Hej!

Ville bara lämna lite spår efter mig i kommentarsfältet. Jag har läst igenom ett helt gäng inlägg här och måste säga att du tar kanonbilder!

Jag har lagt till dig i min RSS-läsare så att jag inte missar något framtida inlägg. Trevlig helg. :)

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du gillar bloggen, detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Iselin Renée

Kjempe fine bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

Fina fjärilsbilder! Jag har också fotat mycket fjärilar på sistone, kan bara inte låta bli!

Svar: Tackar, nä man kan ju inte det hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Linnea

Åh, så fint!

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

VERONICA - fashion blog

Grymt vackra bilder, helt magiska. Snacka om att du har talang att fånga känslan på bild, grymt duktig!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Sophie Coper

Super fina bilder, bra jobbat :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Emma

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Jennie Lenita

Ååååh så vackert! Jag har inte sett en enda fjäril i sommar :O

Svar: Tackar, har inte varit så värst bra fjärilsår för min del heller.^^
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar