A new t-shirt

 
Hittade en cool tröja för några veckor sedan som jag beställde och idag kunde jag hämta den på posten. Tycker det är rätt så coolt med de här 3D-trycken, finns nästan inget sådant i Sverige, sen så tyckte jag att motivet var väldigt snyggt med.
 
Tröjan passar bra nu med när jag snart ska tillbaka till Skåne, och den här gången ska jag försöka fota kronhjort, det har jag aldrig gjort innan så ska bli spännande att se om man hittar det. Tror dock att det är en annan sort på just den här tröjan kanske "dovhjort" men aja det liknar iallafall.
2
Helene

Jättefin tröja!! :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Cecilia Johansson

Riktigt fin tröja! ;)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar