Fotohelg i Skåne!

 
Kom hem sent i söndagskväll efter en fotohelg i Skåne. Min familj skulle ner dit och tävla agility och eftersom de hade varit där för två veckor sedan så tipsade de mig att hänga med för dem hade sett mycket där som skulle kunna vara intressant för mig att fotografera som till exempel mycket rovfåglar och hjortar, något som jag aldrig hade sett i verkligeheten innan så jag hängde så klart med.
 
Så nu har jag lagt in bilderna och börjat redigera dem, det blev ju en hel del, och även om det var en kul upplevelse att få se så mycket djurliv där nere så var det väldigt svårt att komma nära dem, speciellt när jag inte hade så mycket tid, hjortarna kunde jag bara fota en gång sen skulle vi till nästa ställe. Men det är ju bud på att åka ner dit fler gånger och fotografera för Skåne är ju ett av favoritlandskapen.
 
Nu blir det att lyssna på musik och redigera lite mer och så småningom så kommer det komma upp fler bilder/inlägg ifrån den här resan.
3
Denise

Vilka fantastiska bilder! :)

Svar: Tack så mycket Denise! :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh vad roligt, jag vill också fota hjort :)

Svar: Ja det var skoj :)
simonpixel.webblogg.se

P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Så söta, och så fina bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar