En liten groda

 
Canon EOS 7D + Tamron 90mm f/2.8
@ 90mm - 1/200 - f/2.8 - Iso800
 
Jag var ute för ett par dagar sedan och fotade lite, jag hade egentligen inget mål eller något särskilt att fota just den dagen men efter att ha gått en bit så stötte jag på den här lilla grodan som fick bli ett passande motiv. Det är ju inte så vanligt att man ser grodor, kan ju i och för sig bero på att jag inte aktivt letar efter dem hehe, hade jag gjort det så hade man säkert sett dem oftare.
 
Jag passade på att prova lite andra filter och så i redigeringen för att få en lite mustigare ton i bilderna, tyckte det passade rätt bra till just det här.
1
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Söt liten groda :)

Svar: Visst var den. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar