Tricky little bastards

 
För några dagar sedan så hade vi vårt egna lilla zoo här hemma, kanske vi alltid har med alla hundar och så förvisso men nu var det ett vilt "zoo". Jag stod i köket och kollade ut genom fönstret och fick se en massa aktivitet där ute och de gångerna som jag gör det så brukar det bli några minuters velande om jag ska gå ut och knäppa några bilder eller inte, det brukar nämligen sällan löna sig då motiven alltid har försvunnet precis när man kommer ut.
 
Men den här gången var det så mycket så jag tänkte att allt kan jag ju omöjligen missa allt. Jag fick det till 7 olika fågelarter plus två kaniner och två ekorrar samtidigt, och då är inte vår trädgård så speciellt stor heller. Dock inte helt lätt att få några fantastiskt snygga bilder då djuren var i björkträden som har mycket spretiga grenar som ofta täcker över motiven i bild.
2
Ellen

Underbara bilder!

Svar: Tusen tack!
Kontakt: [email protected]

Madelene Englund

Så härligt, saknar det med Sverige. Alla djuren på tomten. Jätte fina bilder :-)

Svar: Åhja, tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar