Kyligt men soligt

 
Det var ju bara några dagar sedan som det kändes som att våren kunde vara på väg med flera plusgrader och vårtecken i trädgården, det inlägget hamnade visst på Blogg.se startsida med vilket var väldigt roligt. Men så idag på morgonen så vaknade man upp till att det snöade och var någon minusgrad, fast det blev soligt och fint under dagen trots allt.
 
Det ska tydligen pendla så här rätt så mycket innan det faktiskt blir vår på riktigt, hoppas bara på att det inte ska behöva ta flera veckor eller månader. Tills dess får man väl hålla utkik efter fler vårtecken.
1
anneli

hur utvecklades ditt fotointresse? :)

Svar: Hej, jag tror att jag blev inspirerad av min farsa när han berättade för många år sedan att han fotade när han var yngre, så jag började fota lite mer seriöst då. Annars så har jag alltid varit intresserad av ny teknik främst inom foto/film. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar