Favoriter från 2015!

I flera år har jag sett många andra fotobloggare som gör ett årsresume-inlägg som brukar vara rätt så roligt att se och läsa men jag har alltid tänkt att det verkar vara ett rätt så gediget arbete att gå igenom hela årets fotomappar och välja ut favoriter.
 
Men så i år så funderade jag starkt på att göra ett sådant inlägg, för att nu senare komma på att det kanske skulle ha varit gjort innan det nya året, men en miniversion fick det bli.
 
 
 
 
Årets mest gillade och kommenterade på bloggen och Instagram!
 
Isället för årsresume så tänkte jag välja ut de bilderna och inläggen som har fått flest likes/kommentarer på bloggen och instagram, det kunde ju bli 4 olika tänkte jag då, men när jag tittade efter så blev det exakt samma bild på insta och bloggen som hade fått flest likes och kommentarer och det var bilden som är under den här texten, d.v.s "Den blodröda månbilden".
 
 
Den här natten kommer jag nog aldrig glömma när man kunde se hur månen bara blev rödare för varje minut och om jag minns rätt så är det ca 30 år kvar tills det händer igen så det var verkligen värt att missa sömnen det dygnet.
 
Årets bästa fotografering!
 
Eftersom det inte blev så många bilder som jag hade tänkte mig då det blev en och samma bild som var mest populär 2015 så tänkte jag också välja ut årets bästa fotografering. Det var inte lätt att välja för det hade kunnat bli månbilden igen men även om det var en cool upplevelse så var naturreservatet i Forsakar också det, kanske inte coolare än månen men jag var där i tre dygn, så det blev ju en längre upplevelse så att säga och vem har inte velat se Skånes högsta vattenfall.
 
 
Nästa år kanske det blir en komplett årsresume, om det kan tänkas vara något som ni vill se?
21
M.

Wow, vilka fantastiska bilder!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Helene

Så många vackra bilder!! *o* TYvärr var jag för lat för att gå att kika på månen... Haha xD Ångrar mig lite :3

Svar: Tack så mycket! Hehe jaså, ja det var ju många andra som hade tagit fina bilder på den. :)
simonpixel.webblogg.se

Annsoh

wow! vilka fina bilder!!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

matilda ♥

Riktigt fina bilder! Jag besökte faktiskt också Forsakar detta året och det var verkligen häftigt! :)

Svar: Tack så mycket! Jaså vad roligt, vilken årstid var du där? :)
simonpixel.webblogg.se

sarah

så fin månag =)

Svar: :)
simonpixel.webblogg.se

Anna

Så vackra bilder! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Linn Strömberg

Snyggt!

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

a n n i k a

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Frida

Häftiga bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

my

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

OLIVIA | 17,7 årig tjej i medievärlden

Magiska bilder.

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

FELICIA - LOSE FAT GAIN MUSCLES

Bra bilder!

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

mathildaliv.blogg.se

Så fina bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

Malin Bengtsson

Tips är att göra några månader i taget. Jag satt och hade inget att göra en regnig sommardag i juni, så då passade jag på att göra några månader. På så vis slapp jag sitta med det mitt bland julstressen :-) Det är kul att kolla tillbaka på ens fotografier, mycket smågrejer som man ''glömt av''!

Svar: Ja det var ju smart, blir nog att jag göra så under det här året. :)
simonpixel.webblogg.se

Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Sååå snygga bilder!?!?!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Natalie

Åh vilka härliga bilder ser gärna flera i en årsresume :)

Svar: Tackar, får nog bli nästa år så det blir genomarbetet. :)
simonpixel.webblogg.se

Marlene S.R

så så fina bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

Camilla

Shit vilka snygga bilder

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

Emelie

Wow vilka vackra bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Nathalie Isaksson

Så vackra bilder! Den på blodsmånen var verkligen perfekt, sååå snyggt!

Svar: Åh man tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Eleonora Adriana ♥

Så fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar