Xzipper i snön

 
Då fick man återigen besök av den lilla krabaten Xzipper. Jag vet inte vad han gör här men han ska tydligen stanna hela helgen och stöka till det, nä då han är rätt så rolig att ha som besökare. När han kom idag så höll solen precis att gå ned så jag tänkte att jag kunde försöka mig på att få några bilder på honom i solskenet.
 
Fast det var ju lättare sagt än gjort, han ville ju mest bara springa omrking och leka i snön och de få sekunderna som han faktiskt var still så stod han med huvudet i snön, så den här bilden lyckades jag precis att ta när han kollade upp en hundradels sekund. Har inga direkta planer i helgen så får helt enkelt se vad jag och Xzipper ska hitta på.
2
a n n i k a

Så söt!

Svar: Visst är han! :)
simonpixel.webblogg.se

Sarah Sjöstedt

Vilken söt vovsing! Och vilken fin bild"

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar