Årets första fjäril!

 
Idag när jag gick lunchrundan med hundarna så var det väldigt varmt och skönt och det kändes verkligen som vår på riktigt! Sedan så fick jag se årets första fjäril med, oftast så brukar det faktiskt vara citronfjärilar som man ser först men den här gången var det den här sorten, är ganska säker på att det är en nässelfjäril.
 
Inte världens bästa ljus på dessa bilder men vad annat kan det bli när man fotar mitt på dagen tog dem mest som bevis på att det har börjat att komma fjärilar, hoppas på att få se fler i fortsättningen! :)
4
Matilda Berlin

WOW vilka fantastiska bilder! Och vad avis jag blir på att du redan sett fjäril! Själv är jag nöjd över att bara ha sett lite knoppar ute ;)

Svar: Tusen tack, hehe såpass. :)
simonpixel.webblogg.se

Veronica Wallgren

Åh vad härligt! Nu känns det verkligen som att våren är på ingång :)

Svar: Ajemen nu är den på g! :)
simonpixel.webblogg.se

rememberthiis.blogg.se

Wow :) fjärilar är såå fina!

Svar: Ja eller hur. :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, kul att se fjäril, det är verkligen fint vårtecken :D

Svar: Ja visst är det. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar