Fler bilder från - Råå

 
Jag satt nyligen och kollade igenom lite fotomappar i arkivet och hittade lite fler bilder från Råå, det vill säga "Skåne" där jag var för ett tag sedan och fotade lite natur och vildliv som rovfåglar och hjortar med mera, bilder som jag har visat i tidigare inlägg.
 
Men jag hittade även dessa som jag inte hade redigerat eller visat på bloggen, det är några bilder från naturreservatet som jag var i ena dagen och på sista bilden kan ni se en karta över hela stället, det var rätt så stort cirka 1,4 mil om man gick runt hela leden om jag minns rätt. Hade gärna åkt dit på sommaren eller framför allt hösten då kan jag tänka mig att man kan få bra bilder därifrån.
1
Linda

Vilka underbara bilder! Dessa borde du kunna sälja...snygga canvastavlor

Svar: Tusen tack! Ja vissa av dem skulle nog passa i tex canvas. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar