Rååns dalgång - naturreservat

 
Jag har suttit i princip hela kvällen och lyssnat på musik, druckit några koppar kaffe och redigerat en massa bilder från fotohelgen i Skåne som var för några veckor sedan. Här är i varje fall några utav bilderna från naturreservatet "Rååns dalgång", det var ett rätt så stort ställe och den dagen så gick jag cirka 1,5 mil med kamerautrustning och allt.
 
Hade ju rätt så gott om tid då resten av familjen tävlade agility en bit där ifrån men det som var mindre kul var ju att det ösregnade ungefär halva dagen, så både jag och utrustningen var ju rätt så blött efteråt, tur att man har en vädertätad kamera iallafall men objektiven fick påfrestningar då de inte är det.
 
Egentligen var det nog lite för tidigt att åka dit redan för flera veckor sen, jag gissar på att det ser mycket finare ut nu i reservaten när lite mer av växtligheten har slagit ut och så men men, några bilder fick man ju allt och jag har mycket kvar att redigera.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar