Från höst till vinter

 
För en vecka sedan så skrev jag inlägget "sista höstdagarna" och då skrev jag att snart kommer väl vintern, det tog bara en dag så började det att snöa och det blev snökaos i hela sydsverige. Det var ju lite random.
 
Men som tur är så har jag bara behövt skotta en gång än så länge, för efter den dagen så har det inte kommit så mycket snö och det har börjat smälta rätt så mycket. Så kommer det några soliga dagar nu framöver så är nog snön borta igen men det kan ju lika gärna bli kallare och komma mer snö, det återstår ju att se.
2
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Det är så mysigt och fint med snö :)

Svar: Ja ibland är det så, det blir vackra landskapsbilder, men snöskottning och trafikkaos kan jag slippa hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Cecilia

Den sista bilden var verkligen superhärlig. Lite som att titta i en snöglob. Här har det lyckligtvis slutat snöa, men är grått och trist. Inte lyckades man se månen i natt heller :-(

Svar: Tackar! :) Samma här, det har till och med börjat smälta, inte jag heller det var synd.
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar