Kaotiska vattenbilder

 
Det var verkligen jättelänge sedan som jag fotograferade vatten och vattendrag, något som jag gjorde väldigt mycket förr men som har blivit mindre av på senare tid. Men idag när det var helg och allt och jag hade lite dötid att utnyttja så tänkte jag att trots det blåsiga och kalla vädret så kanske jag ska ta mig en tur till ett vattendrag och fota lite.
 
Det är alltid en utmaning att fota vid sådana här ställen då det är mycket vegetation så det är svårt att ta sig fram och inte heller så lätt att komponera bilderna så att de blir bra och utan en massa grenar och annat. Det är lättare på vintern än på sommaren men nu när snön försvann så var det som sagt mycket i vägen.
 
Jag fick testa en annan taktik idag, att zooma in istället för att få vybilder vilket gav ganska annorlunda bilder men rätt så coola och man fick verkligen tänkta till innan man knäppte av bilderna. Nu blir det att fortsätta redigera bilderna från idag och sen får jag se om det kanske blir lite fotande imorgon också.
3
Andrea

Din blogg slutar aldrig inspirera!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Ellen

Wow! Vilka bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar