Sprakande höstfärger

 
Hösten kom tillslut även här i södra Sverige, men med lite fördröjning. Jag har sen ett par år tillbaka haft som tradition att den första september "när hösten ska börja" ta cykeln till ett naturreservat och fota den färgglada naturen, jag kommer ihåg det så väl eftersom det är då jag fyller år.
 
Men i år var det ju lite skillnad, när det var lika varmt då som på sommaren och hela månaden ut. Men nu i början av den här månaden så gick det snabbt på bara några dagar så blev det höst helt plötsligt och det känns nästan som att det kan bli vinter rätt så snart. 
 
Men en kväll har jag i alla fall hunnit ut och fånga lite höstbilder, hoppas att jag ska hinna knäppa några fler bilder innan alla färgglada löven är helt borta, det är ju nu på hösten som man verkligen ska försöka passa på att fota just natur.
4
Hanna Karlsson

Vackra bilder. Jag älskar verkligen hösten med alla dess färger. Särskilt när solen skiner.

Svar: Tackar! Håller helt med! :)
simonpixel.webblogg.se

Marina

Vackra bilder.

Hösten är verkligen helt fantastisk.

Svar: Tack så mycket! Ja visst är den! :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så mysigt med hösten :) Älskar att fota då (och annars också, haha) :)

Svar: Ja eller hur, håller med! :)
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Vackra höstiga bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar