Två är bättre än en!

 
Ja som rubriken lyder, så brukar det ju vara! Istället för en actionkamera så har jag nu två stycken, den ena har jag ju haft sen tidigare men den andra som ser lite större ut har jag fått från en släkting nyligen.
 
Den var tydligen med i en sån där tidningsprenumeration så videokvalitén är väl inte den bästa precis men det hade inte gjort så mycket men än så länge har jag inte lyckats få bort tid/datum stämplen när man filmar, viket jag tycker är ett måste då det ser så fult ut.
 
Den som jag har haft som innan är egentligen inte heller något att skryta med men den kostade i alla fall lite mer "ca 600-700kr" d.v.s 6-7 gånger billigare än en Gopro som är bättre kvalité men jag skulle inte påstå att det är 7 gånger bättre än den jag har så det är ju prisvärt om inte annat.
 
Det är egentligen bara lite roliga saker att ha och testa lite, filmar man mer seriöst så brukar man köpa på sig flera Gopros men då ska man ju filma extremt mycket och det gör inte jag. Det jag filmar gör jag ju mest med min 7D men i vissa fall är den lite väl stor för det man ska filma och då är det bra att ha en lite mindre kamera ju.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar