Slow shutter in the woods

 
Den här kvällen blev det musik, kaffe och en massa höstredigering, var av detta är några av bilderna som har redigerats. Det var väldigt länge sen som jag fotade med långa slutartider överhuvudtaget, annars så brukar det ju bli en del vattenbilder och sådant.
 
I vanliga fall så tycker jag inte speciellt mycket om just abstrakta bilder, men så länge man kan se vad det föreställer så kan jag tycka att det är lite mer okej, minns första gången som jag såg abstrakt konst som t.e.x Picasso, vilket var helt obegripligt hur nån kan tycka om det.
 
Ett symmetriskt mönster är en sak och kan se rätt så coolt ut, blurrade bilder som dessa är också en annan sak men abstrakt konst där man sätter ögon i nacken och näsan vid munnen "när man gör porträtt".... varför liksom? Haha.
1
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Kul att leka sådär med långa slutartider, det var längesen jag gjorde det :D

Svar: Ja det gör man alldeles för sällan, ja väldigt kul att experimentera :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar