Te - Förkyld

 
Jag brukar vanligtvis dricka kaffe mest men laddar upp med te nu när man har gått och blivit förkyld, känns som att det är en bättre dryck när man har ont i halsen och så. Har provat en del sorter nu men då jag inte brukar dricka så mycket te så har jag inte hittat någon som är så där "wow" men en så länge är det nog pepparmynta som är bäst.
 
De första dagarna är ju värst när man har blivit förkyld så har varit hemma och mycket till sängs nu i två dagar och då jag inte har haft så mycket annat att göra så har jag legat i sängen och kollat på datorskärmen som jag har delat upp i flera fönster för att kunna kolla på all media och olika nyhetskanaler om det som har hänt i Stockholm.
 
Man är väl inte förvånad direkt då det länge har sagts att det inte är frågan om utan när något sådant skulle inträffa men man är ju lika förbannad för det. Ska ta och göra en ny kopp te nu och fortsätta hålla mig uppdaterad om det som har skett.
2
Maxarna

Jag har testat ett ingefärate som jag tror är super vid förkylning men hittar inte det i affärerna sen.. Sved gött i halsen.

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jag dricker mest svart te och det gör jag nästan varje dag, speciellt nu när jag dragit ner rejält på mitt kaffedrickande (dricker kanske kaffe någon gång i veckan nu) :P

Svar: Det är ju också gott och det är ju kul att det finns så många olika att välja på :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar