Mer Agility!

 
Hittade inget intressant till frukost idag så tog mig bara en kopp te och satte mig vid datorn för att kolla igenom lite fler bilder från agilitytävlingen. Det har börjat dyka upp lite förfrågningar om jag inte har fler bilder där ifrån och det är ju kul, det betyder ju att bilderna uppskattas och gillas.
 
Men tyvärr så var jag inte 100% fotograf på den tävlingen utan delvis funktionär så när de ropade om banbygge och andra saker så rykte jag in på det och hjälpte till där, samtidigt som jag var tvungen att åka hem då och då för att gå med hundarna som var hemma och ge dem mat.
 
Kanske blir att fota en hel tävling någon annan gång men det blir ju en utmaning, inte bara det att agility är en av de svårare sporterna att fota utan man ska också vara fokuserad från 07.00 på morgonen till 21.00 på kvällen, det är vanliga tider för tävlingar, och man brukar antingen få vara i hällregn eller 26+ och sol, så nja får fundera på det hehe.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar