Drönare

 
Då har man provat på att köra en lite mer avancerad drönare än den där lilla leksaken som jag har visat tidigare, dock så är den inte min utan det är farsan som har beställt den här men jag kommer nog att få använda den också.
 
Just den här är en "MJX Bugs 2" en lite billigare variant, strax över tusenlappen. Vad jag har förstått genom att läsa recensioner om den så ska den vara väldigt lik de dyrare varianterna med styrningen, snabbheten och gps-funktion med mera men det som drar ner den lite är ju filmkvalitén som påminner rätt så mycket som min actionkamera SJCAM SJ4000. Men det klart någon skillnad måste det ju vara på en som är 6-7 gånger dyrare, lär man sig dock att hantera den här bra så tror jag att man kommer kunna göra en liten film med den i framtiden.
1
Ludwig Sörmlind

Kul bilder! Jag har långt gångna funderingar på att investera i en drönare, det verkar riktigt roligt och jag att redigera film är ett välkommet avbrott från all "vanlig" fotografering. :)

Svar: Ja just den här är ju mer för att köra runt med än att filma då kvalitén är sisådär, så är man ute efter fina filmer som man kan redigera så är det nog de dyrare varianterna som gäller, det svåra är ju bara att det finns väldigt många i den kategorin också.
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar