Fotohelg - Äntligen!

 
Äntligen dags för en helg med fotografering! Efter att jag pajade foten och fick ha gips på så har det ju inte blivit något fotande på 2 månader nu, hur tråkigt har inte det varit liksom, känns som ett fängelse att inte få fota.
 
Jag går fortfarande inte helt perfekt med foten men cykla är inga större problem så tänkte ta cykeln en sväng och när jag hittar något fotoställe så får jag ju gå lite grann. Ska bli dåligt väder nu i helgen med dimma och snöblandat regn men det struntar jag i, jag måste ut och knäppa några bilder i alla fall. Så nu håller jag på för fullt med att ladda batterier, rensar minneskort och putsar filter och objektiven.
2
josefine

Ville bara kika in och önska dej en trevlig helg :)

Svar: Tack detsamma! :)
Kontakt: [email protected]

Iza Palm

Alltid skönt med fotohelger!

Svar: Ja visst är det! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar