Snart mer fotande än redigering

 
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag ska ta bort det där jäkla gipset som jag har gått runt med i sex veckor. Det ska bli så gött att kunna röra sig normalt igen och göra vad jag vill.
 
Jag har saknat att kunna gå ut en sväng eller ta cykeln någonstans när man har lite tid över och fotogafera, det har ju bara blivit att jag har suttit och redigerat gamla bilder i Photoshop, det är ju mycket roligare med nytt material att jobba med.
 
Jag får ta och fundera ut dock vad jag ska fotografera sen när jag väl kan gå, det är ju inte det roligaste vädret nu med stomvindar och snö plus blixthalka, jag får ju inte ramla det första jag gör haha, nä men någonting ska man nog kunna hitta, det finns ju alltid något att fota utomhus.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar