Fågellivet i Forsakar

 
Det har redan gått två veckor sen jag var i Forsakar och fotograferade djur och natur, trots det så har jag fortfarande inte hunnit redigera alla bilder som jag har markerat för redigering. Det blir ju inte heller lättare av att jag har knäpp fler bilder förra helgen när vi åkte till Skåne igen och fotade fåglar och helgen som kommer nu kanske vi ska iväg igen på en liten fototripp haha.
 
En sak som jag kom att tänka på i Forsakar med var det att den info-skylten som fanns där stämde väldigt bra, jag har varit i väldigt många naturreservat och de brukar ha en sån skylt som beskriver områdets natur, historia och djurliv men sällan så ser man de djuren som ska finnas där.
 
Men det som stod på den här skylten som bild1: Forsärla, bild2: Gärdsmyg och bild3: Strömstare fick jag se varje gång som jag gick in i ravinen, det tog nog inte mer än tio minuter varje gång så fick jag se dem, de var dock inte så lätta att fota, alla de fåglarna rör väldigt mycket på sig.
1
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så söta små fåglar :)

Svar: Det var dom ja :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar