Medan man väntar på fåglarna

 
När jag kommer hem från en fotorunda och kollar igenom mapparna så kommer jag ofta på mig själv att de gångerna som jag har riggat upp stativet och all utrustning och väntar på att en fågel ska landa på en gren som jag har sett den vara på innan så orkar jag sällan bara stå på stället och titta.
 
Utan mellan alla fågelbilderna så dyker det upp lite macro, vatten och natur. Detta tänkte jag lite på sist jag var ute och fotade också, att man får ju inte tappa fokus helt så man missar fågeln när den väl kommer till det stället som man har ställt in telet på. Jag brukar dock alltid vara något meter ifrån utrustningen så det är ju inte så att jag går ifrån allt, men en sekundär kamera är aldrig fel att ha i de lägena så att man faktiskt kan fota lite annat medan man ändå väntar.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar