Första test vidvinkel!

 
För lite mer än en vecka sedan så fick jag hem mitt efterlängtade vidvinkelobjektiv men än så länge så har jag inte hunnit testa det riktigt, i början så tog jag bara några testbilder i trädgården men sen så åkte jag till ett ställe där det fanns lite vatten och där tog jag lite fler testbilder innan regnet kom.
 
Jag ska bara hitta några riktigt bra platser och motiv så kommer det komma upp lite bättre bilder längre fram hehe. Men än så länge så är jag väldigt nöjd, det var bra kvalité på glaset i den här gluggen men det hade jag nästan förväntat mig.
 
Det känns dock lite ovant med 11-16mm men det är ju bara en vanesak. Den sista bilden är en liten hdr-test, inte så snyggt motiv kanske men så här i början när man har nya saker så vill man ju testa allting på en och samma gång.
1
Spritt

Riktigt snyggt. Vad använde du för hus?

Svar: Tack! Jag skjuter med Canon 7D :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar