Många stora ekar

 
Igår så var det lite kyligt men väldigt fint väder för en gångs skull, så jag och farsan packade ner fotoutrustningen och tog bilen till ett ställe som jag tror att jag aldrig har varit vid förut, jag har varit på många ställen runtom det här stället men aldrig just precis där.
 
Det ångrar man ju lite nu eftersom det var en riktigt häftig plats med väldigt många och enormt stora ekar, jag har nog aldrig varit vid ett ställe innan med så många ekar men det verkar vara något som vi har väldigt gott om här i Småland.
 
Egentligen åkte vi dit då det skulle finnas en uggla där men att hitta den i ett av alla träden som stod där var ju ingen lätt uppgift direkt så medan vi gick runt och letade så fick det bli att fota naturen istället. Det blir nog att åka dit fler gånger. På våren och sommaren kan det nog vara ett bra fotoställe att besöka.
2
Maria

Vilken fin plats och så fina bilder du fick med dig hem. Hoppas du får se ugglan nästa gång du åker dit.

Svar: Tack så mycket Maria! Ja det hoppas jag också :)
Kontakt: [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Ser ut som ett fint ställe :)

Svar: Det var det också :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar