Skumt är det

 
Den här helgen har inte varit någon bra fotohelg direkt, det har bara regnat och varit grått och tråkigt så det har bara blivit att man har varit inomhus, förutom när hundarna ska ut då hehe. Hittade ännu fler bilder från den gången när man fotade vatten med långa slutartider men det här inlägget fick bli med korta slutartider.
 
Det var väldigt mycket skum i vattnet den gången och några större bubblor än dessa har jag nog aldrig sett tidigare. Det kan ju vara rätt så problematiskt när man ska fota vatten med långa slutartider och när det samtidigt är väldigt mycket vitt skum, dels så blir det inte så snyggt om det är för mycket vitt och sen så kan det vara rätt så svårt att exponera bilden bra, men man får göra som alltid "det bästa av situationen".
 
Rubriken är lite i dubbel bemärkelse då det är en annan sak som är lite skum också. Jag har fått hem min adapter nu till datorn så att jag kan koppla en annan skärm till den och på så sätt felsöka problemet jag har med flimmer, men nu har jag haft den andra skärmen inkopplad och datorn igång med tunga program i två timmar men nu så dyker inte flimret upp, väldigt skumt med andra ord, nu blir man ju ännu mer förvirrad över vad det kan vara för fel. Verkar ju lite konstigt om det löser sig bara jag har två skärmar haha?
1
Maria

Snygga bilder!

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar