Vatten & Långa slutartider

 
woho som jag har väntat på bra fotoväder! Efter att det har regnat i veckor/månader så blev det en solig dag tillslut och den soliga dagen ägde rum idag, så jag och farsan tog bilen till ett ställe som jag inte helt hundra vet vad det heter "det finns för många åar och namn i Småland" men jag vet att vi var där i april och fotade. 
 
Den gången så började det att snöa väldigt mycket men den här gången var det prima väder som sagt, det var lite soligt i början vilket gjorde att jag kunde få till lite snygga "Lens flares", vissa tycker att det är fult och ibland kan jag hålla med om det men ibland så kan det vara passande i en bild.
Foto - Höst - Natur
4
Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2

Så fina bilder

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Maria

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Hanna

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket Hanna! :)
Kontakt: [email protected]

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt fina bilder, älskar att testa slutartiden så kul! :)

Svar: Tack så mycket Beatrice! Ja det är skoj. ;)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar