Bloggen fyller 7 år!

 
Idag är det hela sju år sedan som jag lade upp mitt första inlägg här på bloggen och åtta år sedan jag började fotografera "seriöst". Tänk att man funderade på om man skulle börja blogga eller inte för så länge sedan och nu tillhör det ju ens vardag att fota, redigera och blogga med mera.
 
Det är väldigt kul att gå tillbaka i arkivet och kolla också, dels för att se vad man har gjort under åren och dels för att se hur man har utvecklats. Närmare ett 10-års jubileum för bloggen har man ju inte varit hehe, får se om det blir ett sådant också, det skulle jag tro. :)
Foto, - Höst
3
Johanna

Kul grattis☺️ Bloggande är verkligen speciellt och jag hoppas också kunna ha det som en påminnelse över hur livet har varit genom åren.

Svar: Tack så mycket Johanna! Ja visst är det. :)
Kontakt: [email protected]

Amanda Niclasson

Så fint!

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Sara

Men åh vad kul! Grattis till bloggen :) Alltid trevligt att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad man gjort/fotat osv :)

Svar: Tack så mycket Sara! Ja visst är det. :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar