En glad överraskning!

 
Strax innan helgen så fick jag mig en glad överraskning, på morgonen fick jag se att ett av mina inlägg hade hamnat på Blogg.se startsida. Det har hänt förut men det är alltid lika kul att få ett inlägg lite extra uppmärksammat. 
 
Efter det så blev det en följd av glada överraskningar faktiskt. Efter helgen så fick jag se en av mina bilder i det inlägget på startsidan igen men den här gången så var det ett inlägg som en av redaktörerna hade skrivit "tagg-tävlingen" och senare under dagen så fick jag se den på deras Instagram.
 
Jag vill rikta ett stort tack till Blogg.se för att de väljer att lyfta fram de mindre bloggare också och inte bara de stora bloggarna, forsätt på den vägen! :)
2
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Kul :)

Svar: Väldigt! :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Alltid kul när ensbilder blir uppmärksammade. Grattis!

Svar: Ja eller hur, tack!
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar