En ny typ av kamera

 
Nu kan det ju inte vara något fel på grundvattennivåerna här i Småland i alla fall, så mycket som det har regnat här de senaste veckorna alltså. Det förstör ju lite för höstfotandet och möjligheten att få till några bra bilder när man bara får en stund på sig då och då.
 
Men när det är långa regnperioder så kan man ju alltid ta sig en kopp av någon varm dryck och redigera lite bilder i Photoshop, vilket jag har gjort rätt så mycket den senaste tiden. Efter att man har redigerat en del bilder "seriöst" så kan man experimentera lite också, det brukar ofta sluta med att jag sitter och leker med Hori/verti-redigeringar som t.ex. de här bilderna i inlägget.
 
Det är bara en bild egentligen men man kan få många olika resultat och en helt ny kamera om man så vill haha.
4
JUNITJEJ

Så fin kamera!

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Maria

Det är kul att leka med bilder ibland :)

Svar: Ja eller hur :)
Kontakt: [email protected]

Hanna

Vilka spännande och intressanta bilder det blev :D Snyggt!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Fy vilka häftiga bilder, trodde först det var på riktigt. Det tog några bilder innan jag fattade vad du hade gjort!

Svar: Tack så mycket! Hehe ja jag spegelvänder den 1-4 ggr där av att jag kallar sån redigering för horisontell-vertikal. :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar