Långa slutartider i skogen

 
Den här kvällen så skulle jag ut och fota lite hade jag tänkt men det tog lite för lång tid innan jag hann att knäppa några bilder och stativet blev kvar hemma. Så istället för att höja iso-talet till skyarna så valde jag att köra på långa slutartider, lite udda i skogen kanske, det är ju oftast vattenbilder som man brukar göra så med.
 
Jag är ju inget stort fan av varken fotokonst eller abstrakt konst som jag har skrivit ett antal gånger här på bloggen men det är lite kul att leka med just långa slutartider, ibland händer det att man får till en bild som man faktiskt kan använda sig av även om det är lite abstrakt och konstigt.
3
Maria

Bilderna blev ju jättefina. Jag föll lite extra för den med snurren :)

Svar: Tack så mycket Maria! :)
Kontakt: [email protected]

Linnéa

Vilka häftiga bilder! De påminner lite om oljemålningar. Fick lite inspiration till ett eget fotoprojekt nu :)

Svar: Tack så mycket Linnéa! Ja nu när du säger det så ser jag det också. Roligt att man kan inspirera andra, lycka till med fotoprojektet! :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Shit vad häftigt! Nu måste jag ut och testa jag med :)

Svar: Vad kul, hoppas du får ett gäng fina bilder! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar