Lite fler från promenixen

 
Det blev att jag redigerade lite fler bilder från den senaste foto-promenaden istället för att ge mig ut i stormvädret och knäppa nya bilder, det är konstigt att när det alltid blir fint väder så ska det blåsa så förbannat så även om det är jättefint fotoväder så är det ju svinkallt och inte så roligt att vara ute och fota. 
 
Men det är ju rätt så kul att redigera också, dock så har jag lite problem med datorn, "alltid är det något!" jag tror att jag skrev om det när jag hade fått tillbaka mitt objektiv från serviceverkstaden. Jag har sökt runt överallt på internet men inte funnit någon lösning, det är så att skärmbelysningen flimrar då och då, den ändrar även ljusstyrka på skärmen vilket är rätt så jobbigt när man sitter och redigerar för då helt plötsligt så blir ju allt man har redigerat helt fel.
 
Jag tycker verkligen inte om när man inte kan hitta det som är fel på saker som är trasiga, det kan vara allt från moderkortet, grafikkortet, inverter-kortet, LCD, LED-dioder med mera, förslagen är många på forumen. Jag är inte så sugen på att skicka den på lagning då jag nyss fick tillbaka tamronobjektivet därifrån och som kostade mycket men snart har man väl inget val.
2
Maria

Inte kul när datorn strular, den ska ju bara fungera som jag brukar säga :)) Hoppas det löser sig och att det inte blir allt för dyrt att fixa. Superfina bilder!

Svar: Nä verkligen inte, ja allt man använder ska ju bara fungera haha :) , japp får se om jag lämnar in den på felsökning snart. Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Tess

Otroligt vackra bilder som vanligt! :)

Svar: Tack så mycket Tess! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar