24 år idag!

 
Då var det dags igen, ytterligare en födelsedag och nu blir man 24 år. Som jag har skrivit innan i bloggen några gånger så är jag inte så där jättemycket för födelsedagar, så det är nog inte därför jag älskar hösten så mycket utan det är nog mer att naturen är som bäst att fotografera under den årstiden.
 
En gammal tradition som håller i sig är att jag har på varje födelsedag de fyra senaste åren gått upp lite extra tidigt och tagit med mig fotoutrustningen och cyklat till ett naturreservat, det har redan kommit fram en hel del höstmotiv så det blir nog mycket fotografering nu innan vintern.
2
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Grattis i efterskott :D

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

lisebrevik

Elsker høsten. Er så fint og gå ut med kameraet da og fange alle høstdetaljer :D

Svar: Håller helt med, hösten är väldigt fint :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar