Bästa årstiden för naturfoto!

 
Nu är det ju höst och den bästa årstiden för naturfotogafering enligt mig. Det brukar bli en väldigt bra kontrast på hösten som jag gillar, med de färgrika löven och det dåliga vädret som gör att det blir mörkt runt omkring, på sommaren är solen framme alldeles för mycket så bilderna blir väldigt fula med direkt solljus på motiven.
 
Det här är de sista bilderna som blev tagna med mitt Tamron 90mm macro innan den gick sönder men nu har jag skickat in den på felsökning så om det inte blir för dyrt så går det förhoppningsvis att laga. Det är ju så typsikt att nu vid den här årstiden som jag tänkte använda den så går den sönder. 
5
Erica

Otroligt fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Fina bilder!
Hoppas att du får tillbaka objektivet helt och snabbt till en låg kostnad :)

Svar: Tackar! Ja det hade varit bra om det blir så :)
Kontakt: [email protected]

Emma Fernhagen

Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Carina

Urläckra bilder på svamparna!!

Svar: Tack så mycket!
Kontakt: [email protected]

Madelene Englund

Vilka härliga bilder och fina färger :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar