Många svampar små

 
Här är några bilder som togs i söndags när jag och familjen tog med oss hundarna ut på en liten skogspromenad. Det märks verkligen att det är höst nu, det är ju så himla mycket svampar! Men de flesta av dem är ju angripna av små djur så det är inte så lätt att hitta fina exemplar att fotografera, sen så är det ju alldeles för få som är ätbara.
 
Sen att mitt macro är på lagning gör ju inte saken lättare så jag fick ta mitt 50mm den här gången men det blir ju inte alls samma sak att fota med den gluggen. Den är ju bra till mycket annat men när jag fotar sånt här så vill jag använda mitt macro helt klart, man får ju göra det bästa utav situationen.
3
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt att vara i skogen :)
Det är verkligen mycket svamp nu! :D

Svar: Ja visst är det! :)
Kontakt: [email protected]

Sara

Vilka otroligt fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Madelene Englund

Åh gillar verkligen den sista bilden, älskar ljuset :-)

Svar: Tackar, det var det jag ville fånga hehe :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar