Mitt tamron är lagat!

 
Nu äntligen så är mitt Tamron tillbaka och lagat eller ja "änligen" var väl att ta i det var ju bara trasigt i två veckor och det tog bara en vecka på verkstaden men det känns som lång tid att vara ifrån den gluggen.
 
Det svider ju lite i plånboken men det var ju bättre att få det lagat än att köpa ett nytt, för ett macro måste man ju bara ha hehe. Det stämde väldigt bra med det som jag hade läst på olika forum att oavsätt fel så brukar priset på lagning ligga runt 50% av vad den är värd så ja 1800kr är ju rätt så nära.
 
Nu hoppas jag bara att den håller i 6 år till åtminstone, det var så länge jag hade haft den innan den gick sönder. Felet var som jag trodde d.v.s något med bländaren så de bytte ut hela bländarenheten, typ en tredjedel av gluggen med andra ord.
1
Isabell Hedberg

Åh vad skönt att få det tillbaka såpass snabbt ändå! Håller tummarna att det håller nu :D

Svar: Ja det var tur att de var snabba, tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar